Formy płatności

 

Każdorazowo w trakcie składania zamówienia Klient ma do wyboru jeden z czterech sposobów płatności:

  • przelew tradycyjny – płatność przed wysyłką towaru, dokonywana poprzez przelew na rachunek bankowy firmy Inoxa w terminie do 3 dni od przesłania przez firmę Inoxa potwierdzenia zamówienia;
  • płatność internetowa - metoda płatności dostępna tylko dla zamówień składanych poprzez platformę Inoxa B2B, dokonywana podczas składania zamówienia poprzez bramkę Autopay za pomocą kodu BLIK lub przelewem internetowym;
  • płatność za pobraniem – gotówką do rąk kuriera, przy odbiorze towaru;
  • płatność z odroczonym terminem – dotyczy wyłącznie klientów, którym przyznany został kredyt kupiecki. Płatności tym sposobem mogą być dokonywane do kwoty indywidulanego limitu kredytowego.

 

Płatności w ramach platformy dokonywane są w złotych polskich (PLN).

Za datę zapłaty uznaje się datę zaksięgowania należnych kwot na rachunku bankowym firmy Inoxa wskazanym w fakturze VAT.

Więcej informacji na temat metod dokonywania płatności znaleźć można w §7 w Regulaminie.