Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o zasadach wykorzystania plikow “Cookies” opisanych w Polityce Prywatności.

  ×

Reklamacje i zwroty

Reklamacje z tytułu niekompletnej lub niewłaściwej dostawy, jak też widocznych wad należy zgłaszać pisemnie do INOXA niezwłocznie po wykryciu, najpóźniej w terminie
3 (trzech) dni roboczych po dostawie. Późniejsze reklamacje z tego tytułu są wykluczone.


Reklamacja może zostać zgłoszona w jeden z następujących sposobów:


za pomocą formularza „Reklamacje” dostępnego w panelu klienta po zalogowaniu

pisemnie, listem poleconym wysłanym na adres siedziby firmy Inoxa (ul. Rozwojowa 16, 43-100 Jaworzno)

pocztą elektroniczną po wypełnieniu formularza dostępnego na stronie www.inoxa.pl

Składając reklamację należy wykazać dokonanie zakupu towaru objętego reklamacją.

Więcej informacji na temat reklamacji znaleźć można w §11 w Regulaminie.