Witamy w systemie pomocy, który w prosty sposób pokaże jak poruszać się po naszym serwisie, jak składać zapytania ofertowe oraz zamówienia. To wszystko po to, by ułatwić, usprawnić i przyspieszyć dokonywanie transakcji oraz pokazać wszystkie użyteczne funkcje, oferowane przez nas serwis.
 
 
 
 

 

 

 

 

 
 
 
1.       Jak poruszać się po naszej stronie?
 
 

W tym miejscu przygotowalismy kilka najbardziej przydatnych informacji na temat działania naszego serwisu. Nawigacja jest bardzo intuicyjna i szybo możemy znaleść potrzebne dla nas informacje. Po lewej stronie znajduje okno logowania do naszego serwisu, gdzie po wpisaniu loginu i hasła zyskujemy możliwość dokonywania zakupów bezpośrednio przez nas serwis. W prawym górnym rogu znajduje się wyszukiwarka za pomocą której można w prosty i szybki sposób znaleźć interesujący nas produkt. Poniżej wyszukiwarki znajdują się zakładki pozwalające znaleźć wszystkie informacje o firmie INOXA, jak również nasze dane kontaktowe. W dolnej części strony głównej można zapoznać się z regulaminem, jak również poznać szczegóły dotyczące warunków dostaw.

 

 
 
 
 

 
2.       Jak zarejestrować się na naszej stronie?
 
Rejestracja klienta przebiega szybko i nie stwarza żadnych problemów, jednocześnie w pełni umożliwia wykorzystanie możliwości naszego serwisu.
Z poziomu strony głównej w lewym górnym rogu, należy wybrać REJESTRACJA (A).

 (A) 

 
Następnie należy wypełnić arkusz danych (B). W celu zakończenia rejestracji należy kliknąć przycisk zarejestruj co pozwoli na zakończenie procesu rejestracyjnego. Po weryfikacji danych, nazwa użytkownika oraz hasło jest wysyłane na podany przez danego kontrahenta adres mailowy.

(B)


 
 
3.       Jak zmienić swoje dane, hasła i adresu e-mail?
 
 W każdym momencie można zmienić swoje dane teleadresowe poprzez klikniecie na stronie głównej na TWÓJ PROFIL (A), który jest aktywny zaraz po zalogowaniu się na stronie.
 

(A)

 
 
Następnie należy kliknąć na KLIKNIJ TUTAJ (B) co pozwoli na wysłanie wiadomości z poprawnymi danymi klienta. 
 

(B)

 
 

 
 
4.       Jak znaleźć szukaną pozycję.
 
Interesującą nas pozycję można znaleźć na dwa proste sposoby. Za pomocą wspomnianej wcześniej wyszukiwarki, umieszczonej w górnym prawym rogu strony głównej (A), gdzie po wpisaniu numeru normy DIN, PN,  ISO  lub nr artukułu zostanie wyświetlona poszukiwana pozycja. Skorzystać możemy również z bocznego menu znajdującego się po lewej stronie ekranu głównego, poniżej pola do logowania (B).  

(A) 

              
 

(B)

W tym miejscu w pierwszej kolejności wybieramy interesującą nas grupę towarową a następnie przechodzimy do interesującej nas podgrupy. Następnie zostaną wyświetlone wszystkie pozycje w danej podgrupie (C) i możemy wybrać interesujący nas rodzaj śruby, nakrętki itd.

(C)  

       
 
Dalej określamy gatunek stali i wybieramy żądaną średnicę(D) i długość (E).            

(D)

(E)

 

 

 
 
 
5.       Jak dodać wybraną pozycję do zapytania ofertowego/koszyka.
 
Należy pamiętać, że złożenie zamówienia za pomocą naszego serwisu jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych kllientów. W przypadku klientów niezlaogowanych istnieje możliwość stworzenia tylko zapytania ofertowego. Po wyszukaniu pozycji, określamy ilość danej pozycji wpisując w polu ILOŚĆ SZTUK określoną wartość (A). Dodatkowo w po prawej stronie podana jest ilość sztuk w opakowaniu. Przy próbie wpisania mniejszej ilości niż jest to określone,  wartość zostanie zaokrąglona do pełnego opakowania. Aby zatwierdzić nasz wybór eślone wszystkie ilości klikamy przycisk DODAJ DO KOSZYKA (B).
 

(A)

 

(B)

 
 
Po tej operacji zostanie wyświetlone okno informujące nas co znajduje się w naszym koszyku (C).
Z tego poziomu możemy wyczyścić koszyk, kontynuować wybieranie, zapisać zmiany dokonanej w ilości sztuk oraz za pomocą przycisku DALEJ przejść do realizacji zamówienia.

(C)

 
 
Twoje zamówienie/zapytanie zostanie wysłane po kliknięciu przycisku WYŚLIJ. Poniżej
w aktywnym polu można wpisać dodatkowe uwagi dotyczące bieżącego zamówienia/zapytania.
Dodatkowo po zatwierdzeniu zamówienia zostanie wysłany mail potwierdzający złożenie zamówienia a następnie potwierdzenie wysyłki zamówienia wraz z numerem listu przewozowego.
 

 
 
6.       Jak dodać pozycję do ulubionych?
 

P o zalogowaniu i wybraniu poszukiwanej pozycji, klikając na DODAJ DO ULUBIONYCH (A) przenosimy dany asortyment do ulubionych  gdzie przy każdym następnym logowaniu na stronie nie będzie trzeba ich ponownie wyszukiwać tylko od razu przejść do pozycji ULUBIONYCH (B).  

 (A)

 (B)

 

7.       Jak przeglądać swoje zamówienia

Po zalogowaniu się w serwisie, z poziomu TWÓJ PROFIL możemy w łatwy sposób śledzić wszystkie informacje dotyczące złożonych przez nas zamówień, a mianowicie (A):

 

(A)

 
TWOJE ZAMÓWIENIE - strona zawiera listę wszystkich zamówień;
 
HISTORIA TRANSAKCJI - strona zawiera listę wszystkich faktur;
 
TWOJE ZOBOWIĄZANIA - strona zawiera listę faktur do zapłacenia.
 
 
 

 
 
 
8.       Jak znaleźć swoją przesyłkę
 
Z poziomu TWÓJ PROFIL po wybraniu zakładki Twoje zamówienia, możemy śledzić losy każdego zrealizowanego przez Nas zamówienia. Przesyłki wysyłamy frimą spedycyjną GLS lub DHL w zależności od preferencji klienta.
 
 
 

 
 
9.       Jak się uzyskać dodatkowe informacje.
 
W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 032 625 73 03 lub pod adresem mailowym poczta@inoxa.pl a postaramy się udzielić wszelkich niezbędnych informacji.